.
. . . အဲဒါ အင္းလ်ားကန္ေစာင္းက လံုၿခံဳေရး ထူေျပာလွတဲ့ ၿခံႀကီးထဲကေန လွည္းတန္းကသာလာယံကို ေရာက္ၿပီၾကားေတာ့ ခ်က္ခ်င္းေတာင္ ေလယာဥ္စီးၿပီး အေျပးသြားလိုက္ခ်င္တာ။ ကိုယ္ေတြက ေကာင္မေလး ေခ်ာေခ်ာလွလွမ်ားဆိုရင္ လူမ်ိဳးဘာသာ မခြဲျခားဘူးရယ္။ ေအာ္ လက္ေတြ႕မွာမျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ အြန္လိုင္းက တက္လာတဲ့ သတင္းေလးေတြပဲ ရေသ့စိတ္ေျဖ ဖတ္ရေတာ့တာ။ ၿပီးေတာ့ ဆရာမ သင္ထားသလို ကိုယ့္ရဲ႕ ထင္ျမင္ယူဆခ်က္ေလးလဲ ေပးရအံုးမယ္ဆိုေတာ့ ေသေသခ်ာခ်ာ ေလ့လာ သံုးသပ္ရတာေပါ့။
.
. . .ဒါေပမယ့္ ကိုယ့္အထင္ ကိုယ့္အျမင္ကို ခ်က္ခ်င္းႀကီးေတာ့ မေျပာရဲဘူးရယ္။ အုပ္စုတိုက္ပြဲေတြ ျပင္းထန္လွတဲ့ အခုလို ရာသီဥတုမ်ိဳးမွာ ဘယ္အုပ္စုက ဘယ္ဘက္လိုက္ေနသလဲဆိုတာ အရင္ဆံုး စူးစမ္းရေသးတာ။ ဘယ္သူေတြက ဘယ္လို ေ၀ဖန္သလဲ။ အားေပးသလား ရွံဳ႕ခ်သလား။ ဘယ္အုပ္စုက အားသာေနသလဲ။ မေတာ္ ကိုယ့္စိတ္ထဲ ထင္ရာေလွ်ာက္ေျပာမိလို႕ အားနည္းတဲ့ အုပ္စုထဲ မေယာင္မလည္ ေရာက္သြားခဲ့ရင္ ကုိယ္ေျပာခဲ့တဲ့စကားေတြကို အတိတ္ေမ့သလို ေရႊေပ်ာက္သလို ရူးခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး သာကူးလုပ္ဖို႕ကလည္း ကိုယ့္လိပ္ျပာ ကိုယ္မလံုလွေလေတာ့ ၾကည့္ေနတယ္ မေျပာေသးဘူး ေပါ့ဗ်ာ
.
. . . အမယ္ ဒီနည္းက မဆိုးဘူး ေျပာရမယ္။ ထင္တဲ့အတိုင္းပဲ တစ္ရက္တန္သည္ ႏွစ္ရက္တန္သည္ သည္းခံၿပီး ေစာင့္ၾကည့္ေနလိုက္ေတာ့ အျဖဴအမဲ ကြဲပါေလေရာလား။ ႀကီးျမတ္လွတဲ့ တို႕ျမန္မာ သမိုင္းအစဥ္အလာအတိုင္း လက္ခံတဲ့ဘက္နဲ႕ လက္မခံတဲ့ဘက္။
.
. . . လက္ခံတဲ့ ဘက္ကလည္း လူမ်ိဳးဘာသာကို မခြဲျခားေၾကာင္း ျပသရာမွာ စရိတ္လည္း သက္သာ လူလည္းသက္သာ ခ်စ္ခင္ရင္းႏွီးမွဳကိုလည္း ေဖာ္က်ဴးတဲ့ ဒီလို လွည္းတန္းအပူးေတာ္ပံုကို ဘယ္လို ေထာက္ခံသင့္ေၾကာင္း အေနာ္တို႕ မသိတဲ့ ကမာၻ႕သမိုင္းနဲ႕ခ်ီၿပီးေတာ့ ပြဲစီစဥ္သူေတြကိုပဲ ဒီႏွစ္အတြက္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးႏိုဘယ္ဆုႀကီး ေပး၀ယ္ေတာ့မတတ္ ရႊန္းရႊန္းေ၀ေအာင္ အမႊန္းတင္တာကလား။
.
. . . လက္မခံတဲ့ဘက္ကလည္း ဒီပြဲဟာ ဘာစပြန္ဆာ ညာစပြန္ဆာနဲ႕ ဘယ္လူမ်ိဳး ဘယ္ဘာသာေတြက အမ်ိဳးေကာင္းသားသမီးေတြကို က်ံဳးသြင္းၿပီး ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမွဳကို ဖ်က္ဆီးဖို႕ ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိရွိ လုပ္တာျဖစ္ေၾကာင္း၊ အဲသည္ပြဲမွာ ေခၚလာတဲ့ ဘယ္ေကာင္မေလးဟာျဖင့္ ကိုယ္လံုးတီးေမာ္ဒယ္လုပ္စားသူျဖစ္ေၾကာင္း၊ မုတ္ဆိတ္ရွည္နဲ႕ သတၱ၀ါေတြရဲ႕ အကြက္က်က် စီစဥ္ဖန္တီးတဲ့ ရြံရွာစရာ ပြဲတစ္ပြဲျဖစ္ေၾကာင္း စသည္ျဖင့္ မထိတစ္ထိ တစ္မ်ိဳး ပိုးစိုးပက္စက္တစ္မ်ိဳး ေ၀ဖန္ရွုံ႕ခ်ၾကတာေပါ့
.
. . . အမွန္က အဲသည္အထဲမွာ ဘာမွ၀င္မေျပာဘဲ ၾကည့္ေနတဲ့ တတိယအုပ္စုက ရွိေနေသးတာဗ်။ သူတို႕ကေတာ့ ေကာင္းတယ္မေကာင္းဘူး ေျပာေနၾကမွာ မဟုတ္ဘူးရယ္။ အရြယ္ႀကီးအရြယ္ငယ္အရြယ္လတ္ က်ားသတၱ၀ါအစံုက အစာရွိရင္ေတာ့ စားၾကမွာပဲဗ်။ အဲ မ ဆိုတဲ့ သတၱ၀ါေတြေရာ။ (မိန္းမေတြကုိ သတၱ၀ါလို႕ေျပာေတာ့ မဟာမိန္းမႀကီးေတြက ႏွဳတ္သီးေကာင္းလွ်ာပါးနဲ႕ ေခါင္းတစ္ခါခါ လည္တစ္ခါခါ မီဒီယာမွာ ရန္ေတြ႕သလို ရန္ေတြ႕တာခံရမွာေတာ့လည္း အေၾကာက္သားရယ္)။
.
. . . ခင္ဗ်ား စဥ္းစားၾကည့္ သားနဲ႕အမိ ေမာင္နဲ႕ႏွမ လူလယ္ေခါင္မွာ မေျပာနဲ႕ ကိုယ့္အိမ္ကိုယ့္ရာ ကုိယ့္မိသားစုထဲမွာေတာင္ လူလားေျမာက္လာၾကၿပီဆို ဒီလို ဓေလ့ ရွားေတာင့္ရွားခဲရွိလွတဲ့ လူ႕အဖြဲ႕အစည္း တစ္ခုမွာ ဒီလိုအျပဳအမူမ်ိဳးကို ကိုယ္မသိတဲ့ လူေတြ ဆန္႕က်င္ဘက္ လိင္ေတြနဲ႕ လူေရွ႕သူေရွ႕ လုပ္ဖို႕ဆိုတာ ေတာ္ရံု ေသာက္ရွက္ကင္းရံုနဲ႕ မျဖစ္ဘူးရယ္။ သမီးရည္းစားခ်င္း အမ်ားျပည္သူျမင္ကြင္းမွာ ပလူးပလဲ လုပ္ရင္ေတာင္ နွာေခါင္းရွံဳ႕ၾကတဲ့ ေခတ္ႀကီးမွာ ဒီအျပဳအမူကို လက္ခံအပ္ မခံအပ္ ကိုယ္တိုင္သာ စဥ္းစားၾကည့္ပါေတာ့ဗ်ာ။ အဲသည္ပြဲမွာ စာတမ္းႀကီးခ်ိတ္ၿပီး ၀မ္းသာအားရ ၀င္ေရာက္ဆင္ႏႊဲေနတဲ့ ဗိုင္းတာမေလးေတြဆိုတာလည္း ပိုက္ဆံရလို႕ လာလုပ္စားၾကတဲ့ ေၾကးစားေလးေတြ ျဖစ္ရင္ျဖစ္ မျဖစ္ရင္ အထိအေတြ႕ကို ခံုမင္သာယာတတ္တဲ့ ေနရာမွာ တင္းတိမ္ေရာင့္ရဲျခင္းမရွိေလာက္ေအာင္ ေသာက္ရွက္မရွိလို႕သာ ဒီလိုေနရာေရာက္ေနတာေနမွာပါ။ အမွန္က အဲသေလာက္ေတာင္ ေသာက္ရွက္မရွိႏိုင္အားဘဲ အထိအေတြ႕ကို ခံုမင္မက္ေမာေနရင္ ဒီေလာက္နဲ႕တင္ မတင္းတိမ္သင့္ပဲ ဟိုအတန္းမွာ သြားလုပ္စားသင့္တာ။
.
. . . ကဲ ကဲ ဘာမွ ေ၀့လည္လည္ လုပ္မေနနဲ႕ ဒီအပူးေတာ္ပံုကို မင္း ေထာက္ခံသလား မေထာက္ခံဘူးလား တစ္ခြန္းပဲေျပာ ဆိုလို႕ကေတာ့ ေထာက္ခံပါတယ္ ေထာက္ခံပါတယ္ခင္ဗ်။ ပိုးစိုးပက္စက္ကို ေထာက္ခံပါတယ္။ အူလွိဳက္သည္းလွိဳက္ကို စိတ္ပါလက္ပါ ေထာက္ခံပါတယ္။ ဘုရားသိၾကား က်ိန္တြယ္ၿပီးေတာ့ကို ေထာက္ခံပါတယ္ခင္ဗ်လို႕ ေျပာရမွာပါပဲ၊ ဒီလုိဆိုေတာ့ ေမာင္ေကာင္း ဏွာဘူးထတယ္ ထင္ၾကအံုးမယ္။ အမွန္က တဏွာရူးၾကြၿပီး ႏွာဘူးထတာ မဟုတ္ရပါဘူးခင္ဗ်။ ဒီမိုကေလဆီေခတ္ႀကီးမွာ ျမန္မာ့ ဒီမိုကေလဆီ မယ္ေတာ္ႀကီး ပရိသတ္ဗိုလ္ပံုအလယ္ ယိုသူမရွက္ ျမင္သူရွက္ေအာင္ ကိုယ့္အသက္အရြယ္မွကိုယ္အားမနာ ပါးခ်င္းအပ္ ရင္ခ်င္းထပ္ခဲ့ၾကတဲ့ ကမာၻေက်ာ္ ႏိုင္ငံေရးသမားအဖိုအမစံုတြဲတစ္ခု ပူးေနတဲ့ပံုကို ျမင္ဖူးကတည္းက စြန္႕ဦးတီထြင္ အပူးရွင္မ်ားကို ေထာက္ခံခဲ့တာမို႕ အခု လွည္းတန္းအပူးေတာ္ပံုကိုမွ မေထာက္ခံရင္ ေမာင္ေကာင္းတစ္ေယာက္ ဒီမိုကေလစီ ဘက္ေတာ္သားေတြရဲ႕ၾကားမွာ တစ္စစီလိုက္ေကာက္လို႕ရရင္ေတာင္ ကံေကာင္းဆိုတဲ့အျဖစ္မ်ိဳး ရင္ဆိုင္ရမွာေပါ့ဗ်ာ။ ဒီမိုကေလစီသမားေတြ ေကာင္းစားတဲ့ေခတ္ဆိုေတာ့ ေမာင္ေကာင္းလည္း လွည္းတန္းအပူးေတာ္ပံုကို ေထာက္ခံရံုမွတစ္ပါး . . .
.
အပူးေဓၚဘံု ေၾသာင္ယၿမီ
အပူးေဓၚဘံု ေၾသာင္ယၿမီ
အပူးေဓၚဘံု ေၾသာင္ယၿမီ
.
ျမန္မာသကၠရာဇ္ ၁၃၇၈ ခုႏွစ္ ကဆုန္လဆန္း ၃ ရက္ တနလၤာေန႕
. . . အဲဒါ အင္းလ်ားကန္ေစာင္းက လံုၿခံဳေရး ထူေျပာလွတဲ့ ၿခံႀကီးထဲကေန လွည္းတန္းကသာလာယံကို ေရာက္ၿပီၾကားေတာ့ ခ်က္ခ်င္းေတာင္ ေလယာဥ္စီးၿပီး အေျပးသြားလိုက္ခ်င္တာ။ ကိုယ္ေတြက ေကာင္မေလး ေခ်ာေခ်ာလွလွမ်ားဆိုရင္ လူမ်ိဳးဘာသာ မခြဲျခားဘူးရယ္။ ေအာ္ လက္ေတြ႕မွာမျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ အြန္လိုင္းက တက္လာတဲ့ သတင္းေလးေတြပဲ ရေသ့စိတ္ေျဖ ဖတ္ရေတာ့တာ။ ၿပီးေတာ့ ဆရာမ သင္ထားသလို ကိုယ့္ရဲ႕ ထင္ျမင္ယူဆခ်က္ေလးလဲ ေပးရအံုးမယ္ဆိုေတာ့ ေသေသခ်ာခ်ာ ေလ့လာ သံုးသပ္ရတာေပါ့။
.
. . .ဒါေပမယ့္ ကိုယ့္အထင္ ကိုယ့္အျမင္ကို ခ်က္ခ်င္းႀကီးေတာ့ မေျပာရဲဘူးရယ္။ အုပ္စုတိုက္ပြဲေတြ ျပင္းထန္လွတဲ့ အခုလို ရာသီဥတုမ်ိဳးမွာ ဘယ္အုပ္စုက ဘယ္ဘက္လိုက္ေနသလဲဆိုတာ အရင္ဆံုး စူးစမ္းရေသးတာ။ ဘယ္သူေတြက ဘယ္လို ေ၀ဖန္သလဲ။ အားေပးသလား ရွံဳ႕ခ်သလား။ ဘယ္အုပ္စုက အားသာေနသလဲ။ မေတာ္ ကိုယ့္စိတ္ထဲ ထင္ရာေလွ်ာက္ေျပာမိလို႕ အားနည္းတဲ့ အုပ္စုထဲ မေယာင္မလည္ ေရာက္သြားခဲ့ရင္ ကုိယ္ေျပာခဲ့တဲ့စကားေတြကို အတိတ္ေမ့သလို ေရႊေပ်ာက္သလို ရူးခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး သာကူးလုပ္ဖို႕ကလည္း ကိုယ့္လိပ္ျပာ ကိုယ္မလံုလွေလေတာ့ ၾကည့္ေနတယ္ မေျပာေသးဘူး ေပါ့ဗ်ာ
.
. . . အမယ္ ဒီနည္းက မဆိုးဘူး ေျပာရမယ္။ ထင္တဲ့အတိုင္းပဲ တစ္ရက္တန္သည္ ႏွစ္ရက္တန္သည္ သည္းခံၿပီး ေစာင့္ၾကည့္ေနလိုက္ေတာ့ အျဖဴအမဲ ကြဲပါေလေရာလား။ ႀကီးျမတ္လွတဲ့ တို႕ျမန္မာ သမိုင္းအစဥ္အလာအတိုင္း လက္ခံတဲ့ဘက္နဲ႕ လက္မခံတဲ့ဘက္။
.
. . . လက္ခံတဲ့ ဘက္ကလည္း လူမ်ိဳးဘာသာကို မခြဲျခားေၾကာင္း ျပသရာမွာ စရိတ္လည္း သက္သာ လူလည္းသက္သာ ခ်စ္ခင္ရင္းႏွီးမွဳကိုလည္း ေဖာ္က်ဴးတဲ့ ဒီလို လွည္းတန္းအပူးေတာ္ပံုကို ဘယ္လို ေထာက္ခံသင့္ေၾကာင္း အေနာ္တို႕ မသိတဲ့ ကမာၻ႕သမိုင္းနဲ႕ခ်ီၿပီးေတာ့ ပြဲစီစဥ္သူေတြကိုပဲ ဒီႏွစ္အတြက္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးႏိုဘယ္ဆုႀကီး ေပး၀ယ္ေတာ့မတတ္ ရႊန္းရႊန္းေ၀ေအာင္ အမႊန္းတင္တာကလား။
.
. . . လက္မခံတဲ့ဘက္ကလည္း ဒီပြဲဟာ ဘာစပြန္ဆာ ညာစပြန္ဆာနဲ႕ ဘယ္လူမ်ိဳး ဘယ္ဘာသာေတြက အမ်ိဳးေကာင္းသားသမီးေတြကို က်ံဳးသြင္းၿပီး ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမွဳကို ဖ်က္ဆီးဖို႕ ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိရွိ လုပ္တာျဖစ္ေၾကာင္း၊ အဲသည္ပြဲမွာ ေခၚလာတဲ့ ဘယ္ေကာင္မေလးဟာျဖင့္ ကိုယ္လံုးတီးေမာ္ဒယ္လုပ္စားသူျဖစ္ေၾကာင္း၊ မုတ္ဆိတ္ရွည္နဲ႕ သတၱ၀ါေတြရဲ႕ အကြက္က်က် စီစဥ္ဖန္တီးတဲ့ ရြံရွာစရာ ပြဲတစ္ပြဲျဖစ္ေၾကာင္း စသည္ျဖင့္ မထိတစ္ထိ တစ္မ်ိဳး ပိုးစိုးပက္စက္တစ္မ်ိဳး ေ၀ဖန္ရွုံ႕ခ်ၾကတာေပါ့
.
. . . အမွန္က အဲသည္အထဲမွာ ဘာမွ၀င္မေျပာဘဲ ၾကည့္ေနတဲ့ တတိယအုပ္စုက ရွိေနေသးတာဗ်။ သူတို႕ကေတာ့ ေကာင္းတယ္မေကာင္းဘူး ေျပာေနၾကမွာ မဟုတ္ဘူးရယ္။ အရြယ္ႀကီးအရြယ္ငယ္အရြယ္လတ္ က်ားသတၱ၀ါအစံုက အစာရွိရင္ေတာ့ စားၾကမွာပဲဗ်။ အဲ မ ဆိုတဲ့ သတၱ၀ါေတြေရာ။ (မိန္းမေတြကုိ သတၱ၀ါလို႕ေျပာေတာ့ မဟာမိန္းမႀကီးေတြက ႏွဳတ္သီးေကာင္းလွ်ာပါးနဲ႕ ေခါင္းတစ္ခါခါ လည္တစ္ခါခါ မီဒီယာမွာ ရန္ေတြ႕သလို ရန္ေတြ႕တာခံရမွာေတာ့လည္း အေၾကာက္သားရယ္)။
.
. . . ခင္ဗ်ား စဥ္းစားၾကည့္ သားနဲ႕အမိ ေမာင္နဲ႕ႏွမ လူလယ္ေခါင္မွာ မေျပာနဲ႕ ကိုယ့္အိမ္ကိုယ့္ရာ ကုိယ့္မိသားစုထဲမွာေတာင္ လူလားေျမာက္လာၾကၿပီဆို ဒီလို ဓေလ့ ရွားေတာင့္ရွားခဲရွိလွတဲ့ လူ႕အဖြဲ႕အစည္း တစ္ခုမွာ ဒီလိုအျပဳအမူမ်ိဳးကို ကိုယ္မသိတဲ့ လူေတြ ဆန္႕က်င္ဘက္ လိင္ေတြနဲ႕ လူေရွ႕သူေရွ႕ လုပ္ဖို႕ဆိုတာ ေတာ္ရံု ေသာက္ရွက္ကင္းရံုနဲ႕ မျဖစ္ဘူးရယ္။ သမီးရည္းစားခ်င္း အမ်ားျပည္သူျမင္ကြင္းမွာ ပလူးပလဲ လုပ္ရင္ေတာင္ နွာေခါင္းရွံဳ႕ၾကတဲ့ ေခတ္ႀကီးမွာ ဒီအျပဳအမူကို လက္ခံအပ္ မခံအပ္ ကိုယ္တိုင္သာ စဥ္းစားၾကည့္ပါေတာ့ဗ်ာ။ အဲသည္ပြဲမွာ စာတမ္းႀကီးခ်ိတ္ၿပီး ၀မ္းသာအားရ ၀င္ေရာက္ဆင္ႏႊဲေနတဲ့ ဗိုင္းတာမေလးေတြဆိုတာလည္း ပိုက္ဆံရလို႕ လာလုပ္စားၾကတဲ့ ေၾကးစားေလးေတြ ျဖစ္ရင္ျဖစ္ မျဖစ္ရင္ အထိအေတြ႕ကို ခံုမင္သာယာတတ္တဲ့ ေနရာမွာ တင္းတိမ္ေရာင့္ရဲျခင္းမရွိေလာက္ေအာင္ ေသာက္ရွက္မရွိလို႕သာ ဒီလိုေနရာေရာက္ေနတာေနမွာပါ။ အမွန္က အဲသေလာက္ေတာင္ ေသာက္ရွက္မရွိႏိုင္အားဘဲ အထိအေတြ႕ကို ခံုမင္မက္ေမာေနရင္ ဒီေလာက္နဲ႕တင္ မတင္းတိမ္သင့္ပဲ ဟိုအတန္းမွာ သြားလုပ္စားသင့္တာ။
.
. . . ကဲ ကဲ ဘာမွ ေ၀့လည္လည္ လုပ္မေနနဲ႕ ဒီအပူးေတာ္ပံုကို မင္း ေထာက္ခံသလား မေထာက္ခံဘူးလား တစ္ခြန္းပဲေျပာ ဆိုလို႕ကေတာ့ ေထာက္ခံပါတယ္ ေထာက္ခံပါတယ္ခင္ဗ်။ ပိုးစိုးပက္စက္ကို ေထာက္ခံပါတယ္။ အူလွိဳက္သည္းလွိဳက္ကို စိတ္ပါလက္ပါ ေထာက္ခံပါတယ္။ ဘုရားသိၾကား က်ိန္တြယ္ၿပီးေတာ့ကို ေထာက္ခံပါတယ္ခင္ဗ်လို႕ ေျပာရမွာပါပဲ၊ ဒီလုိဆိုေတာ့ ေမာင္ေကာင္း ဏွာဘူးထတယ္ ထင္ၾကအံုးမယ္။ အမွန္က တဏွာရူးၾကြၿပီး ႏွာဘူးထတာ မဟုတ္ရပါဘူးခင္ဗ်။ ဒီမိုကေလဆီေခတ္ႀကီးမွာ ျမန္မာ့ ဒီမိုကေလဆီ မယ္ေတာ္ႀကီး ပရိသတ္ဗိုလ္ပံုအလယ္ ယိုသူမရွက္ ျမင္သူရွက္ေအာင္ ကိုယ့္အသက္အရြယ္မွကိုယ္အားမနာ ပါးခ်င္းအပ္ ရင္ခ်င္းထပ္ခဲ့ၾကတဲ့ ကမာၻေက်ာ္ ႏိုင္ငံေရးသမားအဖိုအမစံုတြဲတစ္ခု ပူးေနတဲ့ပံုကို ျမင္ဖူးကတည္းက စြန္႕ဦးတီထြင္ အပူးရွင္မ်ားကို ေထာက္ခံခဲ့တာမို႕ အခု လွည္းတန္းအပူးေတာ္ပံုကိုမွ မေထာက္ခံရင္ ေမာင္ေကာင္းတစ္ေယာက္ ဒီမိုကေလစီ ဘက္ေတာ္သားေတြရဲ႕ၾကားမွာ တစ္စစီလိုက္ေကာက္လို႕ရရင္ေတာင္ ကံေကာင္းဆိုတဲ့အျဖစ္မ်ိဳး ရင္ဆိုင္ရမွာေပါ့ဗ်ာ။ ဒီမိုကေလစီသမားေတြ ေကာင္းစားတဲ့ေခတ္ဆိုေတာ့ ေမာင္ေကာင္းလည္း လွည္းတန္းအပူးေတာ္ပံုကို ေထာက္ခံရံုမွတစ္ပါး . . .
.
အပူးေဓၚဘံု ေၾသာင္ယၿမီ
အပူးေဓၚဘံု ေၾသာင္ယၿမီ
အပူးေဓၚဘံု ေၾသာင္ယၿမီ
.
ျမန္မာသကၠရာဇ္ ၁၃၇၈ ခုႏွစ္ ကဆုန္လဆန္း ၃ ရက္ တနလၤာေန႕
No comments:
Post a Comment