Monday 17 February 2020

ကျနော်အဆင်ပြေပါတယ်


ကျနော်အဆင်ပြေပါတယ်

ကျနော်ဘယ်သူ့ကိုမှလွမ်းမနေပါဘူး
အသည်းကွဲတယ်တွေဘာတွေဆိုတာ
ဟာသလျှောက်လုပ်နေတာပါ

တစ်ယောက်တည်းလည်း
နေသားကျနေပြီမို့
ကျနော်အဆင်ပြေပါတယ်

သောက်ဖက်လုပ်မခံရတာတွေ
သောက်ရေးမပါဆက်ဆံခံရတာတွေလည္း
အခုတော့ အရေထူပြီး
ကျနော်အဆင်ပြေနေပါပြီ

ဒီရှေ့ဆို
ပိုပြီးအဆင်ပြေသွားမှာပါ

ဖုန်းတွေလည်းမဆက်တော့ဘူး
မက်ဆေ့တွေလည်းမပို့တော့ဘူး
မီးစိမ်းလေးထိုင်ကြည့်ပြီး
ပြန်လာနိုး စာတွေလည်းမမျှော်တော့ဘူး

မနက်လင်းရင် အိပ်ယာထမယ်
ကိုယ်လက်သန့်စင် ဘုရားရှိခိုးပြီး
ညကချက်ထားတဲ့ထမင်းလေးချိုင့်ထဲထည့်
အလုပ်သွားမယ်
ညနေအလုပ်ကစောစောပြန်ပြီး
အားကစားလုပ်မယ်
အာမီရမ်သောက်ရင်းရုပ်ရှင်ကြည့်မယ်
အိပ်ချင်တဲ့အချိန်အိပ်လိုက်မယ်
အိပ်မပျော်တဲ့အခါလည်း
ကဗျာတွေဖတ်မယ်
ရေးချင်ရာတွေလျှောက်ရေးမယ်

မူးမူးနဲ့အိပ်ပျော်သွားတော့
အလွမ်းရသက်သာတာပေါ့

ကျနော်အဆင်ပြေပါတယ်
တကယ်ပြောတာပါ

No comments:

Post a Comment